Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

Popularnonaukowy event marketing:

Celem sesji ma być przedyskutowanie działań związanych z organizacją wydarzeń o charakterze popularnonaukowym dla zróżnicowanej grupy odbiorców. Zastanawiasz się, jak pozyskać partnera naukowego lub finansowego dla realizowanego przez siebie przedsięwzięcia? Nie wiesz, jak przygotować propozycję współpracy? Nie wiesz, co możesz zaproponować? Jak zmierzyć swoją "wartość biznesową"? Zastanawiasz się, jak wypromować swoje wydarzenie i dotrzeć z informacją o nim do jak najszerszego grona odbiorców? A może nie wiesz, które grono wybrać? Jak przeprowadzić wydarzenie, aby odbiorcy i partnerzy byli z niego zadowoleni? Na te i wiele innych pytań postaramy się odpowiedzieć, a także znaleźć rozwiązania z uczestnikami sesji. Do współpracy zaprosiłem przedstawicieli organizacji pozarządowych, którzy realizują wydarzenia o charakterze popularnonaukowym, a także przedstawicieli tematycznych centrów nauki. 

 

moderator: Marcin Centkowski, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy

prelegenci: Michał Poros - Geopark Kielce, Grzegorz Adamowicz - Fundacja Miasto Nauki (Szczecin) Łukasz Szuba - Fundacja Wspierania Edukacji przy Stowarzyszeniu Dolina Lotnicza (Rzeszów)